tiistai 20. maaliskuuta 2012

Live my life

Oikeesti mua otta joskus päähän tää mun elämä!!!Ja sitten joskus rakastan sitä ihan täysillä...mut joo jos se ens viikonloppu juttu tapahtuu niiinnn on ihanaa!!Ja mun synttärit on kahden kuukauden päästä 25.5 ja jeejee me lähetään 13.5 espanjaan!!<3Oikeesti se on ihan parasta kun siellä ei oo mitään huolia ja voi vaan makoilla auringossa ja uida!Mutta meijän viime reissu ulkomaille ei ihan sujunu niin hirveen hyvin...Mentiin hesaan ja lähettiin lentokoneella espanjaan ja oli kivaa.mutta sitten...tultiin hotellille ja en löytäny mun puhelinta enkä rahapussii.hups!Ne joko tippu mun laukusta tai joku varasti ne.Toivon että tää reissu menis paremmin.

Tuos alhaalla on Justin bieber ft. ear fast moument - live my life




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti