lauantai 24. maaliskuuta 2012

Mä&Anni+Tintta&Lina

Tulee tää teksti vähä myöhässä sori...Jejee!Oltiin annin kaa hannulla torstaina<3Menin annille suoraan koulusta ja sitten mentii hannulle.Aluks mentii kattoo Kallee ja kuvailtii sitä,mutta sitten se puras mua!Auts!Mulla on sen hampaan jäljet mun reidessä:)Siis ei annin vaan kallenxDSitten hannu tuli ja Anni halus välttämättä mennä Tintillä,joten mä kuvasin sitä ja kattelin.Sitten se anni päätti mennä Linalla,että joo sitten Lina vaa rupes seuraamaan mua ja mä juoksen sitä karkuun siinä kentällä ja anni naureskelee selässä:)Mut ei se siinä vielä!Anni jätti mut linan kanssa kahestaa kun sillä oli niin kauhee vessa hätäxD Sitten anni talutti mua pari volttia käyntii Linalla.Karmivaa mut ihanaa<3Sitten harjattiin Linaa ja Tinttii ja nähtii kun vandan varsa potki:)Se oli siistiii!Nyt ei tullukuvia koska anni ei muistanu ottaa musta ja Linasta:)

1 kommentti: